Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής για την Ηλεία

XA-KO13

«Η γεφυροπλάστιγγα Κυλλήνης είναι εκτός λειτουργίας»

Σύμφωνα με καταγγελίες πολιτών, τον τελευταίο καιρό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας η γεφυροπλάστιγγα που εξυπηρετεί τις ανάγκες του λιμένος Κυλλήνης. Το γεγονός αυτό δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας στις μετακινήσεις των πολιτών, αφού υπάρχει ο προφανής κίνδυνος υπερφόρτωσης  των  επιβατικών οχηματαγωγών πλοίων.
Οι καταγγέλλοντες υποστηρίζουν ότι η απόφαση για τη μη λειτουργία της γεφυροπλάστιγγας λήφθηκε από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυλλήνης, καθώς και από τον Διοικητή του τοπικού λιμενικού τμήματος, παρά το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της γεφυροπλάστιγγας έχει προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια, τα οποία και αποφάνθηκαν ότι είναι παράτυπη η μη λειτουργία της γεφυροπλάστιγγας. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της γεφυροπλάστιγγας, το υπουργείο Ναυτιλίας φέρεται να  έχει εκδώσει σχετική απόφαση, βάσει της οποίας η πλάστιγγα είναι νόμιμη και μπορεί να λειτουργεί κανονικά.
 
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Πού οφείλεται η ασυνεννοησία των εμπλεκομένων αρχών σχετικά με την λειτουργία ή όχι της γεφυροπλάστιγγας;
Γιατί το αρμόδιο υπουργείο δεν έχει προβεί στις δέουσες ενέργειες προς την αποκατάσταση της λειτουργίας της γεφυροπλάστιγγας;

Γεώργιος Γερμενής

———————-

«Αναβλήθηκε η δημοπρασία του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος»    

Αναβλήθηκε ο διαγωνισμός για το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος που αφορά το τμήμα Κυλλήνη-Βάρδα, μήκους 9 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ. Η κατάτμηση του αυτοκινητοδρόμου σε 8 τμήματα από τον αρμόδιο υπουργό έγινε με στόχο την συμμετοχή στις διαδικασίες και κοινοπραξίες με πτυχίο 6ης τάξης, όπως η κοινοπραξία «Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών», συμφερόντων του επιχειρηματία Χρήστου Καλογρίτσα. Η εν λόγω κοινοπραξία είχε αναδειχτεί ανάδοχος στις προηγούμενες τρεις δημοπρασίες για αντίστοιχα τμήματα του Πάτρα-Πύργος και δεδομένων των τελευταίων εξελίξεων, στις οποίες εμπλέκεται ο επιχειρηματίας, γεννώνται ερωτήματα για την αναιτιολόγητη αναβολή του διαγωνισμού.
Θεωρητικά, στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εξαγγελίες, είναι η ταχεία δρομολόγηση των διαδικασιών για την υλοποίηση του σημαντικού αυτού οδικού άξονα και οι απαιτούμενες οκτώ δημοπρασίες να έχουν ολοκληρωθεί εντός του τρέχοντος έτους.

Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Δεδομένης της χρονικής σύμπτωσης των γεγονότων, ποιος είναι ο λόγος αναβολής της δημοπρασίας;
Ποιο είναι το οριστικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των δημοπρασιών και την παράδοση του έργου;

Δημήτριος Κουκούτσης

Advertisements