Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας

ORKOS1821

EIMAI ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και την 25η Μαρτίου Τιμώ την Εθνική Επανάσταση των Ηρώων προγόνων μου που δεν λογάριασαν συνθήκες και συσχετισμούς δυνάμεων

EIMAI ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και την 25η Μαρτίου υψώνω ψηλά τις σημαίες και συνεχίζω τον Αγώνα τους για Εθνική Ελευθερία

EIMAI ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και για εμένα κάθε μέρα είναι 25η Μαρτίου!  

«Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης».
Ιωάννης Μακρυγιάννης

Εκατόν ενενήντα πέντε έτη μετά την ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821 και η Ελλάς παραμένει ένα υπόδουλο κράτος και ένα Έθνος υπό ομηρία και αφανισμό εν καιρώ ειρήνης.

Εκατόν ενενήντα πέντε έτη μετά τον ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ κατά των βαρβάρων της ανατολής και μια νέα τουρκοκρατία απειλεί την πατρίδα μας: Από την μία, η παρουσία εκατοντάδων χιλιάδων ισλαμιστών, προσφύγων και λαθρομεταναστών και από την άλλη, η διαρκής τουρκική απειλή στο Αιγαίο, στη Θράκη και την Κύπρο μας.

Υπάρχει και η «ακαθαρσία της Ευρώπης», κατά τον Ιωάννη Μακρυγιάννη: Οι χαρτογιακάδες του πλούτου και της παγκοσμιοποίησης που θέλουν να υποτάξουν ένα περήφανο Έθνος. Εδώ είναι και οι γενίτσαροι, εδώ και οι προδότες…

Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος «τι να γιορτάσουμε την 25η Μαρτίου του 2016»; Την εθνική μας ανεξαρτησία που τσαλακώνουν οι τοκογλύφοι κάποιων οργανισμών που στέκονται πάνω από το Σύνταγμα των Ελλήνων; Την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού; Την παρέλαση των Ενόπλων Δυνάμεων λίγο μετά τις «αγγαρείες» στα κέντρα λαθρομεταναστών;

Για τον μέσο Έλληνα Πατριώτη, όλα τα παραπάνω προκαλούν θλίψη. Για τους συνειδητοποιημένους Εθνικιστές όμως ΟΧΙ: Είναι απλά οι προκλήσεις των καιρών του «ψευτορωμαίικου» που βρίσκεται στο απόγειο της σαπίλας του. Είναι η ευκαιρία να κατανοήσει το Γένος την ιστορική του Ευθύνη.

Οι λαμπροί Αγωνιστές της κλεφτουριάς μας άφησαν μια βαριά παρακαταθήκη. Μας δίδαξαν πως η Ελευθερία δεν χαρίζεται. Η Ελευθερία κατακτιέται.

Η 25η Μαρτίου κάθε έτους, μας θυμίζει ότι ο Αγώνας για Εθνική Ελευθερία δεν ολοκληρώθηκε και εμείς οφείλουμε να αγωνιστούμε χωρίς συμβιβασμούς για την δικαίωση των Ηρώων προγόνων μας.

Μονάχα μετά από το βαθύ σκοτάδι των καιρών της καταπίεσης, θα ξεπροβάλλει η Αυγή της Ελευθερίας. Γι’ αυτό λοιπόν ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ και προς όσους μάταια προσπαθούν να μας κάνουν να ντρεπόμαστε που πατάμε αυτά τα χώματα, τους απαντάμε: «ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!»

Μεθύστε λοιπόν, με τ’ Αθάνατο κρασί του εικοσιένα και δώστε νόημα στην εφετινή επέτειο προπάντων με τον δικό σας Αγώνα που θα εμπνεύσει και άλλους Έλληνες. Κάντε υπερήφανους Εκείνους που δεν λογάριασαν συνθήκες και συσχετισμούς δυνάμεων. Κρατήστε ανήσυχους τους προδότες και ταρακουνήστε τους αδιάφορους και τους κουρασμένους. ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

