Ω Εφορία!

eforia

Είσαι μεγάλη, Ω Εφορία! Καταλαβαίνω ότι ενδιαφέρεσαι για το καλό μου, Ω Εφορία! Γι’ αυτό φορολογείς το εισόδημά μου, Ω Εφορία! Προσπαθώ να είμαι συνεπής στις φορολογικές μου υποχρεώσεις, Ω Εφορία! Προπαντός προσπαθώ να αποκτήσω φορολογική συνείδηση, Ω Εφορία!

Μου είπες όμως ότι δεν αρκεί το εισόδημά μου για να φορολογήσεις, Ω Εφορία! Σου πρόσφερα λοιπόν για φορολόγηση το δυαράκι που κατοικώ, Ω Εφορία! Το φορολόγησες κι αυτό, Ω Εφορία! Είμαι κατασυγκινημένος για το πόσο ενδιαφέρεσαι για το καλό μου, Ω Εφορία! Μου είπες ξανά ότι δεν φτάνει ούτε αυτό για τη τρόικα, Ω Εφορία! Γι’ αυτό μου είπες ότι θα φορολογήσεις κι’ ένα χωραφάκι που έχω στο χωριό, Ω Εφορία. Είμαι πρόθυμος να σου το δώσω, Ω Εφορία! Τι θα γινόμασταν χωρίς εσένα, Ω Εφορία;

Ξέρω ότι έχεις βάλει στο μάτι τις καταθέσεις που έχω για τα γεράματά μου, Ω Εφορία! Εμπρός λοιπόν! Φορολόγησέ τες κι αυτές, Ω Εφορία! Παρ’ τες, Ω Εφορία! Όλα δικά σου, Ω Εφορία! Τι είπες; Δεν φτάνουν; Άδειασέ μου και τις τσέπες, Ω Εφορία! Έχω στη δεξιά μου τσέπη κάτι κέρματα, και στην κωλότσεπη 35 ευρώ. ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ, Ω ΕΦΟΡΙΑ! Γιατί ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ, Ω Εφορία!!!

Ο άγνωστος Χ

